Bestelling & levering
Heb je een Appeloo item gevonden die je echt moét hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Appeloo items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
Vragen over je bestelling
Neem dan contact op via
info@appeloo.nl
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Appeloo items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
- WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
- KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
- WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
- IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
- VERKEERD ADRES
- VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Vragen over je bestelling
Neem dan contact op via
info@appeloo.nl